BLACK//WHITE

Flyttar till stockholm på fredag. Känns helt *amaziing* Lämnar tre galet bra år, med helt galet bra vänner bakom mig och ikväll säger vi hejdå till vårat andra hem Bongo. Utestället där jag har druckit en livstids mängd öl, kramats med fina vänner, träffat nya vänner, sett på när eleni spiller vin över folk - varjegång och säkerligen spillt själv. Känns en aning skumt att lämna allt som jag visserligen bara velat åka ifrån och aldrig blicka tillbaka till men samtidigt så känns det fett jävla bra.
laterz,
.
Movin to stockholm this friday, feels awesome even though iv got great memories over here. Tonight im drinking beer at our favorite place! baibai

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Tack så jättemycket Dennis!! :)

kram på dig

2012-08-22 @ 22:09:11
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3

2012-08-23 @ 10:04:09
Postat av: NYTO

Det er ikke enkelt å flytte fra et sted med mye minner. Skal du studere i Stockholm?

Svar: Nej, visserligen så var det verkligen dags och jag ångrar mig inte det minsta. Jag ska jobba då jag inte vet vad jag vill plugga till ännu. Kommer aldrig att växa upp. Haha
dennis.blogg.se

2012-08-26 @ 12:05:10
URL: http://nyto.ipublish.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback