ACE

TJA
Som ni vet så bor jag i stockholm sedan i fredags och sen dess så har jag egentligen mest druckit öl, käkat regnbågstårta, träffat nya personer  och gått runt på, för mig, nya gator. Gör ingenting annat än stormtrivs!
Har lite problem med att fixa internet men det är på G. Så då är jag igång igen!
Här är lite bilder från ACE i fredags! 
 
Heres some pictures from this friday at a nightclub called ACE here in stockholm. When im not drinking beer at ACE i've been hanging around with new (and old) friends. I'm having some problems with my internet, thats why my updating suckzz 
bai
 
Angelica and me at ACE this friday!


Louise and I
 
Me, Hetero-Tobbe and Shelley


Kommentarer
Postat av: pedro

så sjukt snygg stil!

2012-09-03 @ 23:48:08
URL: http://bypedro.blogg.se/
Postat av: Disa

Snyggjävel, fan vad jag saknar dig! puss

2012-09-23 @ 00:50:51
URL: http://dizafiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback