New blog!

Det här är min nya blogg! Jag drev förut bloggen Catchmyday.blogg.se men bestämde mig för att börja om och startade Dennis.blogg.se! Innehållet kommer vara detsamma med en viss förbättring (Förhoppningsvis!)

Ni som följde min gamla blogg genom bloglovin' behöver inte göra någonting, alla prenumeranter kommer att flyttas över automatiskt inom ett par dagar!

Hoppas att ni kommer att gilla det!

Translation: This is my new blog! I used to blog from catchmyday.blogg.se but decided to start over and made this blog Dennis.blogg.se!

Follow my blog with bloglovin' by click the link below!

I hope you'll like it!


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska bli kul att följa bloggen. Bildmaterialet i posterna ovan är lovande :)

2010-11-09 @ 21:01:48
URL: http://analogabetraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback