BACKBACKBACK


Me at Cyprus this summer.


Tja kompisar! Nu är jag äntligen tillbaka här i bloggen efter att ha rest runt lite i sommar plus att min dator har varit trasig. Ser fram emot att uppdatera och hänga med er igen. Jag har massvis med material att posta så det ska bli kul!

Det är hur fint som helst med er som bett mig att uppdatera igen, Känns bra att ni gillar vad jag har att komma med!


TRANSLATION:
Hey guys! I'm back on inter-space, woho! I've been traveling and my computer has been broke (it's actually true) But now its fixed and I'm so exited to start updating again! I have lots of outfits I've been taking during my "offline-time" and lots of pictures from all the things I've been doing this summer!

I'm so so so grateful for all of you who wanted me to start updating again, it means a lot to me that you like what I'm posting. Your awesome!

Kommentarer
Postat av: hittekatt

äntligen!

2011-08-03 @ 12:04:14
Postat av: Nellie.

ja! äntligen!

2011-08-03 @ 15:10:05
URL: http://sekunder.webblogg.se/
Postat av: Sara

Dennis! Var inne på freshnets fresh-bloggar och såg en kille jag kännde igen från Jönköping - gick in på hans blogg och hittade dig där! Kul att du har en blogg!

Vet inte om du jobbar nåt mer dem närmsta veckorna så jag frågar här: jag och min dude letar killar som vill bli fotade för facefooto (gå in på facebook.com/facefooto.se så ser du ungefär vad det är vi pysslar med) och det verkar som att du gillar att stå framför kameran - sugen? Vore jätteroligt om du ville och det går att göra i princip vadsomhelst. Vill du ha med dig någon killkompis så är det ännu bättre, han Joachim verkar också tycka det är roligt att bli fotad? Kom igen nu Dennis! :)

/Sara från h&m

2011-08-04 @ 22:44:35
URL: http://www.shoesandrocknroll.com
Postat av: rebecca

Fin blogg! Allt bra? :)

2011-08-04 @ 23:44:19
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att ha dig tillbaka!! :D

2011-08-19 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback