Q//A mini

Tänkte svara på ett par frågor jag har fått ♥

Jag hittade din blogg genom Shelley Mulshines blogg, är ni vänner?

Ja, vi är vänner. Haha.

Vad skulle du aldrig (under några omständigheter) ta på dig?
Hm, svårt. Jag testar ofta plagg jag inte tycker om särskilt mycket från början. Det mesta går att få ihop hyffsat snyggt. Men i nuläget skulle jag väl säga att jag aldrig skulle ta på mig ett par gula byxor.

Varför skriver du på Engelska?
För att jag har en del utländska läsare genom lookbook och liknande, istället för att skriva enbart på svenska eller engelska så slår jag två flugor i en smäll och alla blir nöjda, haha.

Vad var det för intressant mail du fick för några veckor sedan? Du sa att du skulle skriva mer om det senare men gjorde inte det.
Oh, jag har nästan glömt av att berätta. Jag lovar att publicera ett inlägg om det IDAG.


Joachim's picture of our new pet.

TRANSLATION:
I thought i might answerer a few questions I've got. ♥

I found ur blog at shelley mulshines blog, are you a friend of her?
Yes, we are friends. Haha.

What would you never (ever) wear?

Tough one, mostly I try to work everything out even though i don't like it at first. Almost everything can be combined in to something cool. But right now, I probably wouldn't wear yellow jeans or something.

Why do you write in english?
Because i've got got people who doesn't speak Swedish reading my blog.

what was the interesting mail you got a few weeks ago? You said you should write more about it later but never did.
Oh, i almost forgot to tell you about it. I promise to publish an entry about it TODAY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback